Just nu! Prova gratis fram till årskiftet, digitaliseringsutbildning ingår utan extra kostnad till ett värde av 12 000 kr

Spara tid och låt oss ansvara för lönehanteringen

Med Helpias digitala lösning för lönehantering får ni en smidig och korrekt löneadministration, helt anpassad efter era behov. Vår tjänst säkerställer att lönerna alltid betalas ut i tid, och att all rapportering till Skatteverket sköts utan krångel.

Digital lönehantering

Trygg löneutbetalning

Automatisk arbetsgivardeklaration

Flexibilitet

lonehantering_hero_1x

Helpia bokföringsbyrå – betrodda av fler än 500 verksamheter

Vi hanterar löneadministrationen åt dig

Löneadministration kan vara tidskrävande och komplicerat, särskilt när regler och avtal ständigt uppdateras. Med Helpia slipper ni den stressen – vi hanterar hela löneprocessen från tidrapportering till löneutbetalning och arbetsgivardeklaration. Anställda kan enkelt rapportera tid och frånvaro direkt i mobilen, vilket sparar tid och minskar risken för fel.

lonehantering_laptopworker_1x

Vanliga frågor

Vi kan hjälpa till med allt från budgetering, löpande bokföring, skatt- och momsdeklarationer till kundfakturering, löneadministration och leverantörsfakturor.

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa er?

Fyll i kontaktformuläret till höger så hör vi av oss så snabbt vi kan.

  • LM Ericssons Väg 10A, 126 26 Hägersten

  • info@helpia.se

  • +46 8 533 340 05

När du skickar in detta formulär samtycker du till att dina personuppgifter används och lagras för att vi ska kunna tillhandahålla dig tjänsten och kontakta dig via e-post eller telefon. Nedan hittar du sekretesspolicyn för ditt land. **

Genom att använda denna webbplats godkänner du lagring av cookies på din enhet för att förbättra navigeringen, analysera webbplatsens användning och stödja våra marknadsföringsinsatser. Se våra juridiska dokument för mer information.